29.5.07

Tarjoatko seksikästä deittipalvelua?

Aamulla kävin yhdessä niistä laatublogeista, joita olen tilannut. Klikkasin RSS-syötteen otsikkoa, koska asia vaikutti kiintoisalta. Asia olikin kiintoisa. Asian lisäksi blogissa Googlen AdSense tarjosi minulle seksikästä näytönsäästäjää kännykkääni sekä deittipalvelua, joka on pullollaan sinkkuja.
Omissa blogeissani olen pidättäytynyt lähes kokonaan mainostamisesta. Tämän blogin laskurissa on mainoksia, jotka toisinaan harmittavat itseäni, mutta olen vielä antanut laskurin olla.
Kuitenkin esimerkiksi Vuodatuksen blogeissa, joita itsellänikin on muutama, AdSenset ovat käytössä riippumatta bloggaajan kannasta. Blogin aiheen mukaisen asiallisenkin AdSense-sanan takaa saattaa löytyä mitä sattuu, myös blogin arvomaailman kanssa räikeässä ristiriidassa olevia mainoksia.
Mainostamisesta myös Sana Simo -blogissa.
MariKoon blogissa postaus blogeista ja ostokäyttäytymisestä.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hyvä, että otit esille! Laitoin joskus tästä postia Tuomakselle, etten todellakaan halua laihdutusmainoksia blogiini, kun yritän oppia elämään laihduttamatta. Tuomas ei pystynyt asiaan vaikuttamaan silloin... Olen ladannut ja laittanut Adblockin päälle. Sillä se osittain on ratkaistu.

KirsiMy kirjoitti...

Hyvä, kun otit tuon mahdollisuuden puheeksi, Ahmatti.
Itselleni tämän blogin sisältö on niin tärkeä, että tahdon itse päättää, millaisia asioita täällä mainostetaan. Siinä oli painavin syy aikanaan, miksi valitsin Bloggerin palvelun.
Joskus vähän naurattavatkin nuo Vuodatus-blogien AdSense-sanat. Kerran ihmettelin, kun minulle mainostettiin maansiirtokoneita, mutta en lähtenyt tutkimaan hintoja.