5.8.07

Rokkaavien tyttöjen ketjuun


Viivi antoi minulle Rockin' Girl Blogger -tunnustuksen. Olen erittäin otettu tästä tunnustuksesta. Jos en ehkä ihan rokkitytöstä enää käykään, ehkä rokkitädistä kuitenkin.
Jatkan ketjua muutaman päivän kuluttua. Nyt olen vielä liisterissä koneeni kanssa hetken aikaa.
Edit. 6.8. klo 9.20 Verkkolehti InMedisRes antaa Rockin' Girl Blogger -tunnustuksen – piittaamatta siitä, ovatko kyseiset bloggaajat ehkä saaneet tunnustuksen muiltakin ja silläkin uhalla, että muutama loistava rokkimimmi jää nyt vaille tätä tunnustusta, seuraaville bloggaajille: Tarjuska, Maria, Jenni-Juulia, Köyhimys ja Täti Punaruskea.
Perustelut: kaikki nämä loistavat naiset ovat osoittaneet ihailtavaa sinnikkyyttä jollain elämänalalla. He valavat samalla elämänuskoa Blogistanissa.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Suurkiitos Sinulle Kirsi tästä arvokkaasta tunnustuksesta. Olen aivan otettu. :)

KirsiMy kirjoitti...

;)

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos, Kirsi, tunnustuksesta. Jaoin sen eteenpäin kohtalotovereilleni.

KirsiMy kirjoitti...

Olen seurannut sinnikästä liikunnallista ponnistustasi jo pitkään. Ajattelin, ettei sparraus pahaa tee ;)
Iloista mieltä vastaisuudessakin.