29.4.10

Vihdoinkin teleoperaattorien laiminlyönneistä luvassa asiallisia korjauksia

Helsingin Sanomat kertoo, että ensi vuoden alusta viestintäpalvelujen käyttäjien kuluttajansuoja paranee. Jos esimerkiksi palvelu viivästyy tai keskeytyy, kuluttajalle maksettavat korvaukset npusevat 20 euroon alkavalta viikolta.
Omalla kohdallani Soneran laatuongelmia ei ole ollut pitkiin aikoihin. Asiakaspalveluun en ole joutunut soittelemaan. Lähipiiristä tiedän, että asiakaspalvelun laadussa on edelleen laatuongelmia.

1 kommentti:

Tarjuska kirjoitti...

Ihmeellistä, että täällä pääkaupungissa taajama-alueella ei yhteydet toimi. Meille ei saa nopeaa yhteyttä Soneralta ja laajakaista tökkii vähän väliä. Eilen juuri katkaisi useaan kertaan päivässä yhteyden ja ilmoitti, ettei verkkoyhteyttä löydy. Ärsyttävää. Tarjosivat laajennettua tietoturvaa, vaan sen jälkeen kone vasta takkusikin. Kaatuili jatkuvasti tietyille sivuille mennessä. Eihän vika ollut Soneralla, sanoivat. Sain kuitenkin puhuttua vanhan tietoturvan takaisin ja vika katosi sen sileän tien. Vikoja on, vaan kukaan ei sitä myönnä.