26.2.07

Vaalitaistoon NYT


Tänään lisäsin vihdoin my delicio us -tägeihini sanan politiikka. Olen toki kirjoittanut politiikasta koko blogini ajan ja blogini kategorioissa politiikka on ollut niin kauan kuin olen Blogger kakkosessa blogia pitänyt.
Vaasalainen kirjailija Jorma Ojaharju on juuri julkaissut nettikolumnissaan Vaasalaisia.info-blogissa politiikkatangon. Tämä Jomppa Ojaharjun tuotos innoitti minut uuden tägin runoiluun.
Itse olen puoluepoliittisesti sitoutumaton, liikkuva äänestäjä ja äänestän Helsingissä.
Olisin iloinen, jos kertoisitte eduskuntavaaliehdokkaiden terveys- tai sosiaalikymymyksiin painottuvista blogeista. Voisin kerätä niistä listaa tämän postauksen yhteyteen.
Olen osallistunut aika aktiivisesti UKK-instituutin vihreän johtajan Mikael Fogelholmin blogikeskusteluihin. Hänen ehdokkuutensa on näköjään tuonut blogeihin lisää terveystietoa.
Maija Kajan, Vihreät, Tampere.
Köyhien asialla -puolue, Kari Laurilan blogi Jonkun pitäisi tehdä jotain.
Ole joku
Köyhien asialla -puolueen Sirpa Ahola-Laurilan blogi Minun kanssani tulee toimeen mutta ilman minua ei

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Tamperelainen vihreä gynekologi Maija Kajan kirjoittaa terveydestä raikkaasti.
http://www.maijakajan.fi/