24.11.06

Hyvää Älä osta mitään -päivää



Tänään on Älä osta mitään -päivä.

4 kommenttia:

Liisa kirjoitti...

Hyvä asia, mutta arvaapa, Kirsi, kuinka minulle kävi, kun menin paikallisen syöpäyhdistyksen kirpparille rokotusreissulla? Eilen rekisteröin asian ja keskustelimmekin siitä, mutta olin unohtanut. 50 senttiä meni, onneksi kuitenkin hyvään tarkoitukseen.

KirsiMy kirjoitti...

Liisa, olet uskoakseni kohtuukuluttaja.
Itse olen juuri lähdössä ruokakauppaan. Olen ainakin viime vuonna viettänyt tätä Älä osta mitään -päivää sillä tavoin, että ostan vain tarpeelliset ruuat lähikaupasta perheelle ja sillä siisti.
poliitikot ovat juuri tänään puhuneet eduskunnassa siitä, pitääkö ihmisillä olla oikeus kuluttaa sunnuntaisin ja pitääkö kaupan myyjillä olla oikeus tulla sunnuntaisin töihin.

Anonyymi kirjoitti...

Kävi kerrankin niin, etten ole koko päivänä ostanut mitään - mies kävi ruokakaupassakin. Eilen tuli kyllä törsättyä...

KirsiMy kirjoitti...

Minä kävin ostamassa ruokaa. Saa nähdä. Tästä koneelta on houkuttelevan helppo aina ostaa...